سرپرست فرمانداری بناب با تأکید بر اینکه هشت درصد جمعیت بناب را سالمندان تشکیل می‌دهند، از عدم توجه ادارات و سازمان‌ها به مناسب سازی معابر برای عبور و مرور معلولین انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امین رفیعی در جلسه شورای سالمندان و معلولین شهرستان بناب، گفت: علی رغم این‌که در جلسات گذشته تأکید شد که ادارات نسبت به مناسب سازی ورودی ساختمان های خود برای معلولین اقدام کنند، اما متأسفانه به جز یکی دو مورد، بقیه اصلاح نشده است.
سرپرست فرمانداری با بیان این‌که عدم توجه به این مسائل از سوی ادارات، نهایت کم لطفی آنها را می رساند، از شهرداری و نظام مهندسی خواست حتما در ساختمان های جدید الاحداث به این امر توجه بیشتری شود و بدون لحاظ کردن محل عبور و مرور برای معلولین مجوزی صادر نشود.
رفیعی با اشاره به آمار جمعیت شهرستان بناب در سرشماری سال ۹۵ ادامه داد: طبق آمار  جمعیت شهرستان بناب ۱۳۴ هزار و ۸۹۲ نفر بوده که از این تعداد ۱۲ هزار رو ۱۸۵ نفر را قشر سالمندان تشکیل می دهند.
وی با بیان این‌که ۸/۸ درصد جمیت بناب سالمند است، افزود: از این تعداد آمار پنج هزار و ۸۳۳ نفر مرد و شش هزار رو ۳۸۲ نفر زن هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.