به گزارش خبرآنلاین، این بازگشایی پس از انجام مذاکراتی که مدیران تپ‌سی با اداره نظارت بر اماکن عمومی شهر تبریز داشتند انجام شد.

روابط عمومی تپ‌سی اعلام کرد آن شرکت مجوز فعالیت در هر شهری را دارد و شهروندان تبریزی نیز از روز شنبه، چهارم آذر، هیچ محدودیتی برای درخواست تاکسی از طریق اپلیکیشن تپ‌سی نخواهند داشت.

تپ‌سی با وجود اخذ مجوز فعالیت در همه شهرهای کشور پس از ورود به هر شهری با موانع مشابهی روبرو می شود بطوریکه تاکنون منجر به پلمپ کوتاه-مدت دفاتر آن شرکت در برخی شهرها شده است.

در حال حاضر تپ‌سی جز در تبریز، در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و رشت نیز فعال است.

به نظر می رسد در هفته های اخیر این گسترش جغرافیایی سرعت بیشتری گرفته است. فقط در یک هفته گذشته تپ‌سی وارد دو شهر بزرگ - ارومیه و رشت - شده است.

برخی ناظران معتقدند فشار رقبای سنتی تپ‌سی موجب بسته شدن موقت برخی دفاتر تپ‌سی شده بود - فشارهایی که با افزایش دامنه نفوذ این اپلیکیشن در کشور هر روز بیشتر از دیروز رنگ می بازد.

تپ‎‌سی سامنه ای هوشمند و قابل نصب بر روی موبایل است که مسافران را قادر می سازد به طور مستقیم با رانندگان تماس بگیرند و تاکسی دربستی درخواست کنند. هزینه سفرهای درون شهری، چنانچه از طریق نرم افزار تپ‎سی انجام شود، تا حدودد ۴۰ درصد کاهش می یابد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 797944
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.