به گزارش ایرنا، سردار غلام عسگر کریمیان روز شنبه همزمان با بزرگداشت هفته بسیج در اجتماع باشکوه بسیجیان شهرستان بناب افزود: دشمنان ایران اسلامی در صدد از بین بردن پایه های دفاعی کشور هستند.
وی اظهار کرد: هم اکنون آمریکای جهانخوار و ایادی آن در منطقه به شدت مسدود کردن مسیر قدرت یابی ایران اسلامی را دنبال می کنند.
فرمانده سپاه عاشورا یادآوری کرد: بسیج بخاطر حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و به برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت یافته و یکی از مولفه های اصلی تولید اقتدار و قدرت بازدارندگی را بوجود آورده است.
کریمیان با اشاره به نگاه اندیشکده های آمریکایی به بسیج ادامه داد: از دیدگاه اندیشکده های آمریکایی بسیج به عنوان بدنه فعال ملت و نماد حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی در مواقع بحرانی تعریف شده و دشمن نیز به اهمیت این موضوع پی برده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج یکی از ستون های تامین امنیت داخلی است، گفت: دشمن در جریان هشت سال دفاع مقدس نتوانست در قبال غیرت دینی مردم بایستد، از این رو سعی کرد طومار اخلاق مداری را در بین مردم ایران برچیند.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در عرصه های مختلف موتور محرکه سپاه بسیجیان هستند، یادآوری کرد: بسیج قدرت و نمود خود را در بحث سازندگی، اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید ثروت و اقتدار و برقراری امنیت و شبکه فعال قدرت اطلاعات نشان داده است.
سردار کریمیان افزود: دشمن بیشتر دنبال تشدید تهاجم فرهنگی و افزایش تحریم های اقتصادی است و با ظرفیت های مختلفی همچون جنگ نرم در تلاش است تا به جوانان این مرز و بوم آسیب برساند که با توجه به تفکرات بسیجی جوانان ایران دشمن با شکست های پی در پی مواجه و روبرو می شود.
وی با بیان اینکه بسیج در صحنه های جدید حرفی برای گفتن دارد، گفت: بسیجیان با افزایش دانش و حضور قدرتمند در فضای مجازی باید حملات سایبری و توطئه جدید دشمن را بشکنند و به همین خاطر با تشکیل شورای سایبری و حضور بسیجیان علاقمند با افزایش سواد رسانه ای جبهه جدیدی را برای فعالیت گشوده اند.
سردار کریمیان ادامه داد: دشمن با جنگ نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سایبری به جنگ علیه جمهوری اسلامی روی آورده و بنابراین باید با تولید محتوا با دشمن در فضای سایبری جنگید.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی وظیفه طلاب، روحانیون، اساتید، دانشگاهیان، فرهنگیان و نحبگان جامعه تولید محتوا و گفتمان سازی است، اظهار کرد: باید از این گفتمان علیه دشمن استفاده کرد.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: شبهه افکنی علیه اسلام در دستور کار دشمن است و باید خود را در برابر این تهدیدات و شبهه افکنی ها آماده نگه داریم.
سردار کریمیان افزود: خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم، استفاده از جوانان با انگیزه و مدیریت جهادی و بسیجی وار لازمه موفقیت جمهوری اسلامی ایران در ابعاد و عرصه های گوناگون است.
شهرستان بناب با 126 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری جنوب مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.