بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری، با معرفی برگزیدگان در تبریز به کار خود پایان داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری پیش از ظهر روز پنجشنبه (دوم آذر ‌ماه) با برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در محل تالار اندیشه ائل گلی تبریز، با معرفی برگزیدگان و تجلیل از آن‌ها به کار خود پایان داد.
 
سولماز صادق‌زاده نصر آبادی با قصه «زیارت‌نامه دهم» از آذربایجان شرقی در بخش رضوی، پریسا صدایی آذر با قصه « دوز و پادشاه» از اردبیل در بخش آزاد و فاطمه برمال با قصه «حسن کچل» از اردبیل، لیلا ابراهیمی با «قصه فرشته» از قزوین و منیژه واحد با قصه «نقل رستم» از گیلان در بخش کانونی به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
 
قصه «پری مهربان» از فاطمه محمودی از آذربایجان ‌شرقی، قصه «ساقه نی» از شادی پاکزاد از آذربایجان غربی و قصه «هزار آواز» از یاسمن رحیمی نیکو از زنجان رتبه شایسته تقدیر را به دست آوردند.
 
همچنین در اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه یک کشوری از داوران این جشنواره محمد سیمزاری، حسن دولت آبادی و سید علی کاشفی خوانساری و نیز از مدیران کل استان‌های حضور یافته در جشنواره تقدیر به عمل آمد.
 
گفتنی است؛ بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری با حضور استان‌های آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان‌ غربی، اردبیل،  زنجان، گیلان و قزوین به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی از 30 آبان تا دوم آذر ماه سال جاری در تبریز برگزار شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.