به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام محمدعلی آل‌ هاشم در جمع مردم نمازگزاران عجب شیر با گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج همواره مدافع انقلاب بوده و است.
وی با بیان اینکه بسیجیان از اول انقلاب تا کنون وظایف خود را به درستی انجام داده اند گفت: بعد از این نیز با وحدت و همدلی و با اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری ، بسیج در راستای تحقق اهداف انقلاب گام خواهد برداشت.
امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه بسیج به کمک ما نیاز ندارد و ما به کمک آنها نیاز داریم، افزود: بسیج نشان داد که در روزهای سخت و دشوار انقلاب همیشه کارساز بوده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ادامه داد: باید فرهنگ بسیج در جامعه جاری شود و فرهنگ بسیج را به فرزندان خود از سنین کم آموزش دهیم.
حجت الاسلام آل هاشم ضمن قدردانی از تلاش های بسیجیان در عمران و آبادانی مناطق محروم، گفت: ما هنوز از درک تدبیر امام خمینی(ره) در ایجاد بسیج عاجزیم و شاید آیندگان در روزهای سخت و دشوار به این تشخیص امام پی ببرند.
وی ادامه داد: ما به فرهنگ و وجود بسیج نیاز داریم زیرا در طول بحران ‌ها بسیج همواره حضور دارد و زمانیکه وارد میدان می شود اوضاع سامان می یابد و تاریخ نیز این امر را ثبت و ضبط کرده است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور*8
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.