استاندار آذربایجان شرقی گفت: صادرات، موتور محرکه اقتصاد کشور است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  مجید خدابخش در نشستی صمیمی با فعالین اقتصادی و صاحبان صنایع شهرستان اهر گفت: خوشبختانه غیرت و شجاعت منطقه ارسباران در حوزه تولید و صنعت آن نیز حاکم است و این امر مایه امیدواری مردم و مسئولان استان است.
وی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به صنایع پایدار توسط تجار و صنعتگران این منطقه از استان اظهار کرد: تجار و صنعتگران اهر و منطقه ارسباران در حوزه تولید و صنعت نیز همچون سایر حوزه ها بر کارهای ریشه‌ای و بسیار با ارزش توجه کرده اند.
 وی از تجار و صنعتگران اهری خواست که نهایت تلاش خود را برای افزایش صادرات کالاهای تولیدی در این منطقه به سایر کشورها و به ویژه کشورهای همسایه همچون جهوری آذربایجان و روسیه به کار گیرند.
 استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که با توجه به وضعیت فعلی کشور، صادرات، هنر است، اظهار کرد: تجار غیرتمند استان می توانند در کمترین زمان ممکن، عزم خود را جزم کرده و حضور کالاهای تولیدی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه کالاهای تولیدی استان در بازارهای منطقه را بیش از پیش پررنگ تر کنند.
خدابخش عنوان کرد: صادرات، موتور محرکه اقتصاد کشور است و در صورت دستیابی به حد و میزان مطلوب صادرات از استان می توانیم بسیاری از بازارهای جهانی از آن خود کرده و در شکوفایی اقتصاد ملی موثرتر باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.