به گزارش ایرنا، مجید خدابخش امروز سه شنبه در دیدار صمیمی خود با تعدادی از مردم استان از شهرها و روستا های دور و نزدیک، به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های آنان گوش کرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را به مدیران دستگاه های استانی صادر کرد.
بر اساس این گزارش، جمعی از معاونان و مدیران کل استانداری و نهادهای دولتی مستقر در آذربایجان شرقی نیز استاندار را در این دیدار همراهی و دستورهای صادر شده از سوی مدیریت ارشد استان را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند.
استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در 45 روزی که توفیق خدمت در این استان را داشته ام، در جلسات و برنامه های مختلف به صورت جسته و گریخته با شهروندان دیدارهای مختلفی داشته ام و امروز نخستین دیدار رسمی من با مردم است.
مجید خدابخش افزود: مراجعان امروز در موضوعات مختلف مرتبط با ادارات و نهادهایی همچون شهرداری، دارایی و تامین اجتماعی مشکل داشتند.
وی ادامه داد: به دلیل درخواست تعداد بسیاری از مردم عزیز استان برای دیدار و گفت و گو، سعی خواهم کرد به صورت یک هفته در میان به همراه مدیران و معاونان استانداری و مدیران ادارات و سازمان های مختلف با مردم دیدار داشته باشیم.
خدابخش اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنان افتخار مسوولان نظام است.
به گزارش ایرنا، 40 نفر از درخواست کنندگان برای دیدار حضوری با استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز در عمارت تاریخی استانداری حضور یافتند و مشکلات و درخواست های خود را بیان کردند.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.