معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از افزایش پنج برابری مشارکت های مردمی در اداره کل بهزیستی استان در دولت یازدهم خبر داد .
 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر در دیدار مدیرکل و معاونین بهزیستی استان با وی، با ابراز رضایت از عملکرد این اداره کل گفت: اکثریت جامعه هدف این اداره کل را افراد نیازمند و معلول تشکیل می دهند و کمک و حمایت از این اقشار یکی از مهم ترین اقدامات انسانی است که در اداره کل بهزیستی استان مشهود است .

وی با اشاره به برخی آمار مقایسه ای در این حوزه ابراز کرد: در حوزه بهزیستی و برخی شاخصه های اجتماعی، هنوز با کشورهای توسعه یافته فاصله داریم و ضرورت دارد در این حوزه بیش از پیش متناسب با استانداردهای جهانی پیش رفت .
 
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: به جرات می توان گفت در مقایسه با دولت های پیش از دولت یازدهم، اقدامات ارزنده بسیار خوبی در سازمان بهزیستی و به تبع آن در اداره کل بهزیستی استان انجام شده است .

  معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود از افزایش پنج برابری مشارکت های مردمی در اداره کل بهزیستی استان خبر داد و عنوان کرد: سیاست های لازم برای افزایش هرچه بیشتر مشارکت مردمی و به ویژه استفاده از توان خیرین باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .

  شهرتی فر گفت: افزایش پنج برابری مشارکت های مردمی در اداره کل بهزیستی استان در دولت یازدهم حاکی از افزایش اعتماد مردمی نسبت به دولت است .

  وی اظهار کرد: امیدوارم  با توجه بیش از پیش به مراقبت های قبل از ازدواج، روز به روز شاهد کاهش تولد کودکان معلول در جامعه باشیم . Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.