حمید بی غم روز دوشنبه پس از برد پرگل بازیکنانش مقابل تیم مقاومت قرچک در گفت و گو با ایرنا افزود: در 10 دقیقه ابتدایی بازی روی بچه های ما فشار عصبی حاکم بود و بازی را انتحاری ادامه می دادند ولی در ادامه هم توانستند خودشان را کنترل کرده و هم با انجام یک بازی حساب شده و تاکتیکی پیروز میدان شوند.
بی غم تاکید کرد: ما در این بازی سعی داشتیم گل دریافت نکنیم ولی گل خوردن هم جزیی از بازی است و مهم کسب سه امتیاز بازی می باشد.
وی همچنین با بیان اینکه صدر جدولی بودن فشار خاصی روی تیم وارد می کند، تصریح کرد: خوشحال هستم که بازیکنان مس توانایی کنترل این فشار کاذب را داشته و توانستند بازی خوبی را از خودشان به نمایش بگذارند.
وی با تایید صحبت های اخیر سرمربی تیم ملی فوتسال کشور ایران خاطرنشان کرد: با حرف آقای ناظم الشریعه موافقم و باید لیگ برتر فوتسال در 10 ماه به پایان برسد تا بازیکنان با استراحت کافی و آمادگی مناسب در بازی ها حاضر شوند و حتی تیم ملی بازی های خودش را با برنامه ریزی دقیق تر و بهتر ادامه دهد.
بی غم در مورد تاخیر 15 دقیقه ای این بازی عنوان کرد: در ایجاد این تاخیر باشگاه مس دخالتی نداشت و علت اصلی حضور آمبولانس ها در استان کرمانشاه بدلیل زلزله دیشب بود که خوشبختانه با هماهنگی های لازم سریعا این مشکل حل شد.

**سرمربی مقاومت قرچک: انتظارشکست با این تعداد گل را نداشتیم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک نیز با بیان اینکه بازیکنانم تمرینات بیشتری انجام داده بودند، گفت: انتظار این شکست و واگذاری این بازی با نتیجه هفت بر یک را نداشتیم.
رضا زرخانلی افزود: ما فکرش را هم نمی کردیم این بازی را با این نتیجه واگذار کنیم؛ نیمه اول این بازی یک بازی پایاپای بود ولی به زد و خورد کشیده شد و شروع کننده این درگیری ها بازیکنان مس سونگون بودند.
زرخانلی افزود: بازیکنانم بازی را عقب کشیدند و ترس از گل خوردن باعث شد تا این ترس به مرحله عمل برسد و دو گل در نیمه اول دریافت کنیم و خیلی سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و گل بزنیم که متاسفانه در این نیمه نتوانستیم این کار را انجام دهیم.
وی بیان کرد: تیم مس از بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند بهره می برد و خودشان هم با تجربه بوده و با تکنیک بازی می کنند و این امر باعث شد تا بازیکنانم از لحاظ روحی و روانی کم بیارند و بازی را بعد از دریافت گل های سوم و چهارم رها کنند و در نهایت بازی را واگذار کنند.
وی همچنین اظهار کرد: در ابتدای نیمه دوم تلاش کردیم از سیستم پاور پلی استفاده کنیم که با دریافت گل خیلی زود به حالت قبلی برگشته و نتوانستیم برنامه ریزی خوبی در این زمینه داشته باشیم.
وی با تشکر از بازی جوانمردانه مرتضی عزتی بازیکن مس سونگون به خاطر نگه داشتن بازی در موقعی که می توانست موقعیت خوبی را برای تیمش بدست آورد، گفت: تیم مس باید به داشتن چنین بازیکنانی افتخار کند واین حرکات باعث زیبایی هر چه بیشتر بازی فوتسال خواهد شد.
تیم فوتسال مس سونگون امروز در یک بازی زیبا هفت بر یک مهمان خود تیم مقاومت قرچک را از پیش رو برداشته تا با 44 امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار گیرد.
خبرنگار: آب بسته.ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.