مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با اشاره به اینکه نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی پنجمین سال برپایی خود را تجربه می‌کند، گفت: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی از بهترین و پربارترین نمایشگاه‌ها بوده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حبیب ماهوتی در آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی اظهار کرد: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی پنج سال پیش با زحمات آقای سبحان الهی و دکتر جبارزاده شروع به کار کرد و یکی از بهترین نمایشگاه‌هاست.
وی با اشاره به اینکه سال‌ گذشته مسئولیت تجاری‌سازی نمایشگاه به مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز سپرده شد، افزود: طی سال‌ گذشته جلساتی در مورد طرح‌هایی که به نهایت رسیده و آماده تولید انبوه بودند، برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌هایی در این راستا انجام دادیم.
وی با تاکید بر اینکه باید پیگیر نتایج نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی باشیم، خاطرنشان کرد: باید پیگیری کنیم که آیا توانسته‌ایم در طی چهار سال برپایی نمایشگاه، واحد یا طرحی که توسط یک فناور به اتمام رسیده، تجاری‌سازی کنیم و صنعت و دانشگاه را بهم متصل کنیم؟.
ماهوتی با اشاره به زحماتی که برای برپایی نمایشگاه ربع رشیدی کشیده می‌شود، بیان کرد: باید پیگیری کرد که زحمات یک ساله‌ی آقای جهانگیری و استانداری برای برپایی این نمایشگاه، آیا به نتیجه می‌رسد یا نه! درخواست می‌کنم بعد از اتمام نمایشگاه، چندین جلسه برای پیگیری موارد مطروحه در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برگزار شود.
گفتنی است، "پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی" از ۲۰ لغایت ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.