آین تکریم و معارفه ی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، "محمد حسین صومی"،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم اظهار کرد: استهلاک شدید در حوزه ی اجرایی این مجموعه، مدیران را خسته می کند و کار در حوزه ی آموزش، پژوهش، درمان و خانواده داری در کنار آن، استرس وارده بر مدیران را دوچندان می کند.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات معاون تحقیقات و فناوری سابق دانشگاه گفت: "دکتر رشیدی" تجارب متمرکز زیادی در شورای پژوهش دانشگاه داشت و در طول چهار سال گذشته اقدامات ارزشمندی را به منظور ارتقاء سطح پژوهشی دانشگاه انجام داده است. زیرساخت های موجود در کوهورت و رجیستری سبب شد تا دانشگاه بالاترین نمرات را در این دو حوزه به دست آورد.

وی افزود: برخلاف وجود محدودیت های مالی در دانشگاه و برخی انتقادها، موفق به کسب رتبه ی اول در فناوری و رتبه ی سوم پژوهش شدیم و تمامی دانشجویان، اساتید و هیئت رئیسه باید تعامل و همکاری لازم را برای پیشرفت روزافزون دانشگاه داشته باشند.

وی با تاکید بر این که در طول چهار سال گذشته، تفکرات دانش بنیان بر دانشگاه حاکم نبود، گفت: باید کاری کنیم تا دانشگاه در راس قرار گیرد و این حقیقت را نیز باید پذیرفت که همه ی انسان ها نقص هایی دارند و هیچ کس کامل مطلق نیست. ولی احساس مسئولیت در برخی افراد وجود دارد و هرگاه مسئولیتی را بر عهده گرفتی با عده ای بی رحم مواجه می شوی که هر طور که خواستند قضاوت می کنند.
صومی با بیان این که برخی ما را متهم به ساختمان سازی می کنند، افزود: اگر ساختمان نمی ساختیم و تجهیزات نمی خریدیم، چه باید می کردیم. اکنون فرصت محدودی برای توسعه ی دانشگاه داریم و باید از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکنیم.

وی در ادامه گفت: طرح تحول سلامت علی رغم مشکلات مالی به خوبی در دانشگاه ما انجام شد.
"ابولقاسم جویبان"، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز تیز در این مراسم اظهار کرد: بر عهده گرفتن این مسئولیت سنگین با وجود 700 هیئت علمی متفاوت از مسئولیت معاونت دانشکده ی داروسازی با 50 هیئت علمی است و دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه ی اول فناوری و رتبه ی سوم پژوهشی را در طول سال های گذشته کسب کرده است و تلاش ها باید در راستای حفظ این روند باشد.

"حجت الاسلام یوسف خیری"، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر صادقانه مسئولیتی را پذیرفته ایم، باید خداوند را شاکر باشیم.  ما این را می پذیریم چون اعتقاد داریم روز قیامتی هم هست و به خلق خدا خدمت می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر وجدان آسوده ای داریم و صادقانه به خلق خدا و با تمام توان تلاش کرده ایم، نباید از قضاوت های نادرست مردم بترسیم.
در این مراسم "دکتر ابولقاسم جویبان" به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی و از زحمات "محمدرضا رشیدی" قدردانی شد.
جویبان، استاد آنالیز داروئی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و سمت هایی همچون رئیس مرکز توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (1376-1375)، مدیر گروه شیمی داروئی تبریز (1384-1382)، معاون پژوهشی دانشکده داروسازی تبریز (1384-1383)، عضو بورد ملی شیمی داروئی (-1383) و سردبیر مجله "زیست پزشکی بین الملل" (-1390) را در کارنامه علمی خود دارد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.