به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در دیدار شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با وی افزود: باید توجه داشت که وحدت، همدلی و یکپارچگی بین شهردار با اعضای شورای اسلامی به ویژه ریاست شورا، رمز موفقیت و اجرای طرح ها و برنامه های اساسی برای شهر تبریز است و همه باید برای رسیدن به انسجام تلاش کنند.
وی، تکریم ارباب رجوع، مبارزه با فساد اداری و مالی و کمک به احیای مراکز مذهبی را از جمله انتظارات خود از شهردار جدید و شورای اسلامی دور پنجم این کلانشهر بیان کرد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به جایگاه و پیشینه تاریخی درخشان تبریز در تاریخ، اظهار کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در قواره این کهن شهر و در شان شهروندان نجیب و باوقار آن باشد.
وی ادامه داد: حسن مهم و ویژه شهردار جدید تبریز این است که از بطن شهرداری و با آشنایی کامل با مسایل شهری وارد مسئولیت اجرایی شده‌ است و با توجه به همت شهردار و پشتیبانی شورای اسلامی شهر، به آینده شهر خوش‌بین هستم.
به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه شورا برای پیشبرد سریع و علمی امورات شهری تلاش می کند، بر سعی و تلاش اعضای شورا و مجموعه مدیریتی شهرداری تبریز بر پیشبرد سریع و علمی کارها و امورات شهری تبریز تاکید کرد.
شکور اکبرنژاد افزود: جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و افزایش بهره وری از ضرورت های مهم شهرداری تبریز است و شورای پنجم این مقولات را در سرفصل فعالیت های خود قرار داده است.
وی اظهار کرد: همکاری با مجموعه مدیریت شهری و استان از جمله اهدافی است که بسیاری از نارسایی ها و ناهماهنگی ها موجود را از میان برخواهد داشت.
اکبرنژاد با اعلام اینکه تلاش برای تحقق واقعی قانون و مقررات از نیازهای مبرم مدیریت شهری است، افزود: صیانت از محیط زیست و توسعه فضای سبز، ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای زندگی شهروندان از اهداف اساسی شورای شهر تبریز است.
شهردار جدید تبریز هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های مردمی و امام جمعه تبریز از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، گفت: امروز با حمایت امام جمعه فرهیخته و پشتیبانی شورای شهر روشی جدید برای توسعه شهر کلید زده‌ایم.
ایرج شهین باهر افزود: رضایت خدا و مردم را ملاک عمل خود می‌دانم و در این راه قانون فصل‌الخطاب ما خواهد بود و سعی داریم این اصل را در مقام عمل و به شکل واقعی ثابت کنیم.
وی ادامه داد: برنامه ‌ای که به شورا ارایه دادیم کاملا' علمی و تخصصی است که خروجی آن تقویت شاخص‌های زندگی را هدف قرار داده است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.