مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: با کسب یک برد یقیناً می‌توانیم خود را به بالای جدول برسانیم.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، غلامحسین دین‌محمدی در این خصوص اظهار کرد: پیش از هر چیز از مربی قبلی تیم که زحمات زیادی پیرامون تیم کشیده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی در خصوص نتیجه بدست آمده تیم در هفته گذشته، بیان کرد: مقابل آلومینیوم اراک بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما به نظر می‌رسد که خود را باور ندارد که در تیم لیگ دسته یک بازی می‌کنند. بازیکنان شهرداری قدرت لازم برای رسیدن به مراحل بالا را دارد، اگر بازیکنان خود را باور کنند و بدانند که می‌توانند به این مهم دست خواهند یافت.
 
مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: اکنون همه اعضای تیم باروحیه و انگیزه بالا در تمرینات حضور دارند و روزبه‌روز و بازی به بازی آماده‌تر می‌شوند. باید همه تلاش کنیم که شهرداری را خیلی زود به جایگاهش برسانیم. به آینده امیدوار هستیم و با کسب یک برد تغییرات اساسی برای تیم در جدول ایجاد می‌شود و یقیناً می‌توانیم خود را به بالای جدول برسانیم.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز سن و سال نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: چند تن از بازیکنان فعلی تیم‌های تراکتور و استقلال از شهرداری به فوتبال حرفه‌ای قدم گذاشته و افراد بزرگی از این تیم به فوتبال ایران و دنیا معرفی‌شده و به اوج دوران خود رسیده‌اند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.