سرهنگ محمد رضا هنرور روز شنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: استکبار جهانی از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی، دشمنی خود را با ملت ایران و آرمان های آن اعلام کرد اما همواره و به جهت حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف، در برنامه ها و توطئه هایش علیه نظام اسلامی با شکست مواجه شد.
وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب شکسته شدن قدرت پوشالی دشمنان نظام شد افزود: دشمن همواره از حضور مردم هراس دارد از این رو باید همیشه در صحنه باشیم و با تشخیص اولویت ها، گام در راه اعتلای نظام بگذاریم.
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر خاطر نشان کرد: مردم در راهپیمایی 13آبان امسال ثابت کردند که با همان روحیه استکبار ستیزی سال های آغازین انقلاب اسلامی، در مسیر رسیدن به هدف قرار دارند.
سرهنگ هنرور تاکید کرد: ملت ایران با تاسی به امام حسین (ع) ذره ‌ای از آرمان ‌های ظلم ستیزی و استکباری ستیزی امام راحل فاصله نگرفته‌ اند و در این مسیر استوارند.
وی اضافه کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری و مجاهدت اساتید و دانش ‌آموزان، عرصه بر دشمنان تنگ شده و رفتارهای ناشیانه ترامپ نیز به دلیل در مسیر درست بودن ملت ایران است.
وی اظهار کرد: دانش‌ آموزان باید با الگو قرار دادن شهید فهمیده، پرچم عزت ایران اسلامی را بر بلندترین قله‌ های جهان به اهتزاز در آورند.
راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان همزمان با دیگر نقاط کشور در عجب شیر نیز با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد و راهپیمایان با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ بر آل سعود،حسین حسین شعارما است شهادت افتخار ما است و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.