مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، از ثبت نام حدود 1500 طرح فناورانه در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX 2017) تا به امروز خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این رویداد فناورانه ادامه دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، علی جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرایند ثبت‌نام 1500 طرح فناورانه در قالب 20 زون تخصصی در بخش توسعه و تجاری‌سازی نهایی شده است.
 
وی با اشاره به استقبال خوب فناوران برای حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: زون‌های فناوری‌های ارتباطات و میکرو الکترونیک، فناوری‌های آب و خاک، فناوری‌های نانو به ترتیب با 177، 107 و 83 طرح بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌ها را بین زون‌های تخصصی به خود اختصاص داده‌اند.
 
جهانگیری با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام برای تسهیل حضور فناوران در این نمایشگاه و جشنواره گفت: فناوران تا 15 آبان ماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام و یا ثبت‌نام جدید اقدام کنند.
 
مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در پاسخ به جزئیات نحوه ثبت‌نام در این نمایشگاه اظهار کرد: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب ایده و طرح‌های فناورانه در حوزه‌های مختلف فناوری می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام کنند؛ اشخاص در قالب سه بخش مجزا تحت عناوین ایده فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری و فروش محصولات طرح‌های دانش‌بنیان  ثبت‌نام  می‌کنند.
 
گفتنی است، پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX 2017، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس  www.rinotex.ir  مراجعه کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.