به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار احمد تقی پور روز دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز هشترود در سالن عترت این شهرستان افزود: رشد و تعالی نسل امروز مدیون مجاهدت ها و ایثارگری ها رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.
وی اضافه کرد: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاورمردانی است که با وجود سن کم، افتخارات بزرگی برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.
وی ادامه داد: شهدای دانش آموز با تاسی به حضرت قاسم (ع) نوجوان دشت کربلا و امام حسین(ع) رشادت های ماندگاری از خود در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان میهن اسلامی بر جای گذاشتند.
سرهنگ تقی پور اضافه کرد: شهدای دانش‎ آموز دفاع از میهن، دین و ارزش‌ ها و نظام مقدس اسلامی را بر تحصیل و حضور در سنگرهای علم مقدم دانسته و با لبیک به دعوت امام خمینی(ره) به سوی جبهه ‌ها شتافته و با نثار خون خود، نقشه دشمنان قسم خوره اسلام و انقلاب را نقش بر آب کردند.
فرمانده سپاه هشترود گفت: امروز نیز باید تلاش خود را برای تداوم راه شهدا انجام دهیم و در جبهه های جدید که همان جنگ نرم است مانند هشت سال دفاع مقدس وارد میدان شویم.
وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان اضافه کرد: دانش آموزان و سایر اقشار مردمی با حضور در راهپیمائی روز 13 آبان، جواب دندان شکنی به یاوه گوئی های دولت های سلطه جو خواهند داد.
در این یادواره، از مادر شهید 'ارس داداشی' از شهدای دانش آموز هشترود تجلیل شد.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.