به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری اسکو، مجید خدابخش با اشاره به سابقه فرهنگی و تاریخی این شهرستان، افزود: با توجه به چنین جایگاهی باید اسکو به یکی از مراکز گردشگری آذربایجان شرقی تبدیل شود که وجود روستای تاریخی کندوان در این منطقه می تواند در تحقق این هدف موثر باشد.
وی با ارائه راهنمایی در خصوص حل مشکلات شهری اسکو، در خصوص بررسی طرح جامع و سایر موضوعات مطرح شده برای این شهر تاریخی قول مساعد داد و اظهار امیدواری کرد که در دور جدید شوراهای اسلامی برخی مشکلات شهر حل و شاهد توسعه روزافزون اسکو باشیم.
شهردار اسکو نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت موجود شهر و چالش ها و مشکلات پیش رو، گفت: طرح جامع شهر اسکو دارای موانع بسیاری جهت خدمت رسانی شایسته به شهروندان بوده و لازم است قبل از ابلاغ آن از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی، موانع آن مرتفع و براساس مستندات موجود بازنگری های لازم در آن وارد شود.
بابک شریفی افزود: تخصص، شناخت و درایت استاندار گره گشای مشکلات اسکو بوده و با تدابیر موثر، ایرادات و مشکلات طرح جامع شهر اسکو نیز تا حد مقدورات مرتفع خواهد شد.
بحث در خصوص لزوم تامین منابع درآمدی جدید و پایدار برای شهرداری اسکو و سامان دهی وضعیت پرونده های حقوقی شهرداری از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
شهرستان اسکو با جمعیت 85 هزار نفر در 40 کیلومتری جنوب غربی تبریز واقع است.
شهر اسکو مرکز این شهرستان حدود 35 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مرتضایی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.