مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باشگاه تراکتورسازی، پشت کیانی است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار کرد: طبق پیش‌بینی، می‌دانستیم که بازی سختی مقابل تیم باقدمت فجرسپاسی پیش رو داریم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با تمام انرژی در زمین ظاهر شدند و موفق شدند به برتری برسند.
 
وی افزود: با این‌که امروز مقابل تیم خوبی بازی می‌کردیم، اما بازیکنان ما حریف را دست کم گرفته بودند و از طرفی نیز، از نظر نیروی انسانی تحت فشار بودیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود همه مشکلات، موفق شدند سربلند از مسابقه خارج شوند.
 
حسینی در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش گفت: بازیکنان مصدوم ما رفته ‌رفته به تیم اضافه می‌شوند؛ البته برخی از آن‌ها مشکلات بدنی دارند که طبیعی است؛ امروز عشوری و نوری در زمین حضور داشتند و فکر می‌کنم شرایط‌شان خوب شده و امیدوارم بقیه مصدومان ما نیز تیم اضافه شوند.
 
وی بیان کرد: با وجود تلاش‌های مسئولان حفظ و نگهداری چمن، اما چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) در شرایط خوبی قرار ندارد و کیفیت چمن در عملکرد ما تأثیر گذاشت. بازی روی زمین در این چمن سخت است و باید راه‌حلی برای این موضوع پیدا کنیم.
 
مربی تراکتورسازی در خصوص محرومیت مهدی کیانی نیز گفت: باشگاه در این رابطه خیلی تلاش کرده است و فکر نمی‌کنم کسی در این راه کاری نکرده باشد؛ من زیاد در جریان این مسائل نیستم و قطعاً محرومیت کیانی ضربه بزرگی به ما زده است.
 
وی افزود: کیانی یکی از ارکان اصلی تراکتورسازی بوده، اما اینکه بخواهم راجع به ریز مسائل صحبت کنم، نه در حیطه اختیاراتم است و نه از آن اطلاع دارم؛ این را قبول ندارم که باشگاه تراکتورسازی به ‌دنبال رفع محرومیت کیانی نبود؛ کل باشگاه، بازیکنان و کادر فنی پشت اوست و ما در حال رایزنی هستیم که این حکم شکسته شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.