به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با وجود تحرکات دولت آمریکا در این زمینه برای تضعیف توان دفاعی کشورمان، آحاد مردم و مسئولان کشورمان با اتحاد و انسجام کامل بر تقویت دفاعی و ساختار موشکی ایران اسلامی تاکید دارند.
وی ادامه داد: اکنون نیز کشورمان باید در راستای تقویت بنیه دفاعی و بازدارندگی تلاش کند و این در حالی است که جمهوری اسلامی روابطی نزدیک با همسایگان دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به توان بازدارندگی کشورمان، هر تعرضی از سوی هر قدرت و کشوری علیه این آب و خاک به واسطه جوانان برومند و نیروهای مسلح کشورمان با پاسخی پیشمان کننده و سخت روبرو خواهد شد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فشار رسانه ای آمریکا علیه سپاه گفت: این هجمه ها به دلیل ایستادگی این نهاد و جوانان کشورمان در برابر داعش و شکست توطئه های نظام سلطه در منطقه به راه افتاده است.
آیت الله پورمحمدی افزود: داعشی ها و گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه بیشترین خدمت را به رژیم غاصب صهیونیستی کرده و با ایجاد تفرقه و مشغول نگه داشتن امت اسلام به مسائل خود، از اقدامات و توطئه های این رژیم حمایت کردند.
وی همچنین ادامه داد: ایجاد ایران هراسی در منطقه توسط آمریکا و غرب با هدف فروش سلاح های خود به حکام فریب خورده و صرف پول های نفتی و بیت المال برای ریختن خون مسلمانان و ملت های اسلامی انجام می شود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.