به گزارش ایرنا، محمد محمدپور روز پنجشنبه در جریان برگزاری نشست‌های سرای اهل قلم در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت:‌ این نشست‌ها نه در حاشیه که در متن نمایشگاه کتاب اتفاق می‌افتند.
وی خاطرنشان کرد: ویژگی نمایشگاه کتاب این است که مولف به عنوان انسان فرهیخته و مرکز جوشان اندیشه بتواند در پیوند با مخاطبان قرار گیرد و اگر سوال، دیدگاه یا نقدی باشد به خوبی بشنود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: نمایشگاه کتاب عرصه‌ای‌ است که مردم بتوانند هم آثار پدید آمده و منتشر شده را ببینند و هم افرادی که اندیشه ورزند و باعث و بانی این آثار قلمی و مکتوب هستند را از نزدیک ببینند و بشناسند.
وی با بیان این که تعامل بین مخاطب و پدید آورنده اثر می‌تواند به تضارب آرا و اندیشه‌ها منجر شود، اظهارامیدواری کرد: با تولید اندیشه و فکر در جامعه و بتوانیم تولید کالای فرهنگی کتاب را گسترش دهیم.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات تبریز با حضور بیش از ١٠٠٠ ناشر داخلی و ١٢٥ ناشر خارجی و ٦٠ رسانه از ساعت ١٠ تا ٢٠ تا هفتم آبان ماه در مکان نمایشگاه بین‌المللی تبریز دایر است.
نشست‌های سرای اهل قلم همه روزه در ایام نمایشگاه در طبقه فوقانی سالن امیرکبیر برگزار می‌شود.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.