به گزارش ایرنا، فیروز کریمی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با سپاهان در تبریز در جمع خبرنگاران گفت: ما دنبال ساختار سازی برای خط دفاعی تیم هستیم تا جایی که وقت به ما اجازه داده، روی خط دفاعی کار کردیم و در این راه توفیق نسبی پیدا کردیم.
کریمی با اشاره به سه بازی قبلی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم به دلیل ضعف در خط دفاعی، تیم با دریافت گل های بچه گانه شکست خورده وگلی از روی تاکتیک و حرفه ای بودن نخورده است.
وی تشریح کرد: ما در این بازی در اصل 10 نفره بازی کردیم و تیم حریف متوجه این قضیه نشد.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: سعی خواهیم کرد برای نیم فصل دوم عذر بازیکنانی را که مصدومیت شدید دارند با تایید پزشک تیم بخواهیم و از بازیکنان جدید به جای آنها استفاده کنیم چراکه مصلحت و منافع باشگاه باید حفظ شود.
وی در این ارتباط از بازیکنانی همچون آندرانیک تیموریان و فخرالدینی نام برد و توضیح داد: این بازیکنان به دلیل پارگی رباط از تیم جدا خواهند شد و بازیکنانی همچون کاخبر و حاج محمدی که به صلاحدید کادر فنی قبلی از تیم کنار گداشته شده بودند، دیگر در تیم جایی ندارند.
کریمی با کنایه به این موضوع که تیم گسترش در هر بازی مصدوم پیدا کرده و بازیکنان رباط پاره می کنند، اظهار کرد: برای اینکه مصدومیت شدیدی در این بازی نداشتیم باید فردا جشنی برپا کنیم و خوشحال باشیم.
وی در مورد ادسون هنریکه یادآور شد: این بازیکن امروز بازی قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد کرد.
وی در پایان بیان کرد: موقع آمدن من به تیم گسترش فولاد این تیم سه دفاع و یک فوروارد داشت و این نشان دهنده این واقعیت است که تیم ناقص بسته شده و این کمبود باید در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان مستعد جبران شود.

**سرمربی سپاهان: بازیکن تمام کننده نداریم
سرمربی تیم سپاهان اصفهان نیز گفت: با توجه به نبود بازیکن تمام کننده در تیم نمی توانیم از موقعیت های تک به تک استفاده کنیم.
زلاتکو کرانچار افزود: امروز شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بودیم و معتقد هستم که هر دو تیم بازی متفاوتی از خود نشان دادند البته تیم سپاهان ابتکار عمل بازی را دردست داشت و تیم گسترش توانست فعل خواستن را صرف کند.
کرانچار افزود: از بازیکنانم انتقاد دارم، با توجه به اینکه چند موقعیت خوب را خلق کردند ولی نتوانستند از آن موقعیت ها استفاده کنند.
وی با بیان این موضوع که بازیکن تمام کننده در تیم نداریم، تشریح کرد: در این بازی بازیکنان تیم سپاهان تمام سعی خودشان را انجام دادند و خودشان را به محوطه هجده قدم تیم میزبان رساندند، ولی نمی توانستند در آخر این توپ ها را به گل تبدیل کنند باید برای این قضیه فکر اساسی و راه حلی پیدا کنیم.
سرمربی تیم سپاهان اظهار کرد: قبل از بازی به تمام بازیکنانم این اجازه را داده بودم که از هر کجای زمین موقعیت شوت داشته باشند، این کار را انجام دهند.
وی در ادامه یادآور شد: حتی ساسان انصاری که با دروازه بان گسترش تک به تک شد، نتوانست با ضربه نهایی برای تیمش پیروزی را رقم بزند.
تیم گسترش در بازی امروز خود سپاهان اصفهان با نتیجه صفر بر صفر و کسب فقط یک امتیاز همچنان در قعر جدول جای گرفت و سه شنبه نهم آبان ماه در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.
خبرنگار: آب بسته. ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.