به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان از هفته دهم لیگ برتر عصر پنجشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با حضور 300 تماشاگر برگزار شد.
نیمه اول بازی تیم سپاهان سوار بر بازی بود و با خلق چند موقعیت دروازه تیم گسترش فولاد را به خطر انداخت، ولی نتوانست از فرصت های بدست آمده استفاده کند و تنها موقعیت تیم گسترش دقیقه 42 بازی توسط عرفان افراز بوجود آمد که مشکوک به خطای هند بازیکن سپاهان بود، اما نظر داور میدان خلاف این قضیه بود.
در این دیدار شاهین ثاقبی دقیقه 46 به جای علی کریمی و حسن مروان حسین دقیقه 65 به جای رضا میرزایی، رسول نویدکیا دقیقه 81 به جای جلال علی محمدی برای تیم سپاهان و علی رضا چراغعلی دقیقه 64 به جای پیمان بابایی و سید محسن حسینی دقیقیه 69 به جای عرفان فراز و علی رضا ارجمندیان دقیقه 79 بازی به جای سامان نریمان جهان برای تیم گسترش فولاد وارد میدان شدند.
تیم داوری این بازی را کوپال ناظمی به عنوان داور وسط، بابک داوری و علی دودانگه به ترتیب کمک اول و دوم و سعاد وفا پیشه به عنوان داور چهارم و محمود رفیعی به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.
تیم گسترش فولاد تبریز با هشت امتیاز در قعر جدول باز ماند و تیم سپاهان با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.
خبرنگار: آب بسته. ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.