سرهنگ رضا اصلانی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، 2 هزار و 249 ثوب انواع البسه زنانه و مردانه خارجی، 500 کیلوگرم گردو و 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: با کشف این محموله کالای قاچاق خارجی، خودرو حامل این کالاها نیز توقیف و 2 نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
وی گفت: متهمان، این محموله کالاهای قاچاق را از مرزهای غربی کشور بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر و به قضائی معرفی شدند.
اصلانی فر با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، اطلاعات در این زمینه را به شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 پلیس ارائه دهند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.