به گزارش ایرنا، محمد یاورزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد مددجو در نیمه نخست امسال 58 میلیارد و 320 میلیون ریال وام کارگشایی دریافت کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی از جمله اولویت‌های این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد: در این مدت 788 مددجو از تسهیلات اشتغال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان به مبلغ 64 میلیارد و 460 میلیون ریال بهره‌مند شده اند.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت آذربایجان شرقی هدف از راه‌اندازی این صندوق را گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه عنوان کرد و گفت: امسال دو هزار خیر 44 میلیارد ریال در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده اند.
یاورزاده، تسهیل در ارائه خدمات بانکی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از اهداف مهم تاسیس صندوق امداد ولایت دانست و ادامه داد: این صندوق با تسهیل در ضمانت و پرداخت تسهیلات موردنیاز مددجویان نقش مهمی در طرح‌های اقتصادی و ایجاد شغل دارد.
وی یادآوری کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هم‌اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل است و صاحبان سپرده و مددجویان می‌توانند با کارت الکترونیکی صندوق از تمامی دستگاه‌های عضو شبکه شتاب استفاده و وجوه خود را جابجا کنند.
یاورزاده افزود: امید می رود با مشارکت خیران در سپرده‌گذاری میزان منابع این صندوق قرض‌الحسنه افزایش یابد تا زمینه بهره‌مندی نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی خانوارها بیش ‌از پیش فراهم شود.
از جمعیت بیش از سه میلیون و 909 هزار نفری آذربایجان شرقی حدود 200 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.