سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تغییرات زیادی در تیم ملی ایجاد شده است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سیدمحمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی هشت بر دو تیم ملی ایران مقابل افغانستان در نخستین دیدار ملی‌پوشان در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: اولین بازی‌ها در یک تورنمنت همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد و لیگ برتر فوتسال خیلی فشرده برگزار می‌شود و زمان کمی برای تمرین کردن داشتیم.
 
وی افزود: تغییراتی در تیم ملی ایجاد کرده‌ایم و برای هماهنگ شدن، نیاز به تمرین و ممارست داریم؛ خدا را شاکرم که بازیکنان، تمام نکاتی که پیش از بازی به آن‌ها گوشزد کرده بودیم را رعایت کردند و موفق شدیم به نتیجه دلخواه برسیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال بیان کرد: افغانستان در تورنمنت قبلی که موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی شده بود، فشار زیادی تحمل کرده و پس از ریکاوری و استراحت، وارد مسابقات انتخاب جام ملت‌های آسیا شده است و می‌دانستیم که امروز بازی مهمی پیش رو داریم.
 
گفتنی است؛ از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی‌اش در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا مقابل افغانستان قرار گرفت و در نهایت به پیروزی هشت بر دو  رسید.
 
در این بازی، مهدی جاوید (۳ بار)، اصغر حسن‌زاده (۳ بار)، شهاب طالبی و سعید عباسی گل‌های ایران را به ثمر رساندند و برای افغانستان نیز کاظمی و خادمی گلزنی کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.