فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تاکید کرد: بیش از 90 درصد پروژه فولاد میانه توسط متخصصان داخلی راه اندازی و اجرا می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار عبادالله عبداللهی در آیین بهره برداری از فاز دوم کارخانه فولاد میانه با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی، زمینه ساز اشتغال و تولید است، گفت: قرار گاه خاتم الانبیاء بر اساس روحیه ی بسیجی و با هدف ایجاد اشتغال وارد صحنه ی عمل شده است تا برنامه های خود را بر اساس اولویت دولت در حوزه های مختلف اجرایی کند.
 
وی ادامه داد: در حوزه ی زیرساخت‌های ریلی و جاده ای، با مشارکت 70 درصدی قرارگاه و 30 درصدی دولت پروژه آزاد راه ها در کشور اجرا شده است و البته در این راستا به ایمنی مسیرها، مسائل زیست محیطی و اقتصادی توجه داریم.
 
وی از هدف گذاری برای 60 پروژه ی بزرگ در حوزه ی نفت و گازدر سال گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه با پشتیبانی دولت و همت مختصصان، همه ی آن ها به ثمر نشست و پروژه آهن اسفنجی میانه از جمله آن هاست.
 
سردار عبدالهی با تاکید بر وجود ذخایر معدنی در کشور، یاد آور شد: ایران ظرفیت های بالایی دارد که با همبستگی و پشتکار خود می تواند بدون توجه به تحریم ها و فشارها به سوی پیشرفت حرکت کند.
 
وی خاطر نشان کرد: کاهش بروکراسی اداری، شناسایی خلاء پروژه و تکمیل پروژه های نیمه تمام از ضروریات است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.