مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی چالش های تهدید کننده صنایع آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: ضروری است، راهکارهای برون رفت از چالش های اساسی تهدید کننده صنعت تدوین شود
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی  در نشست با اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان ضمن ارایه گزارشی از وضعیت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ‌هدف گذاری های انجام شده برای ارتقای خدمات و تولید در شهرک های صنعتی جز با مشارکت بخش خصوصی محقق نخواهد شد.
وی  عنوان کرد:  وجود ماده 81 قانون الحاق دو برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت این امکان را فراهم کرده تا زیرساخت های لازم از جمله برق، آب،‌گاز و مخابرات درب واحدهای تولیدی تحویل داده شود ولی عدم اجرای آن تولید را با مشکل مواجه کرده است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی افزود: عدم تخصیص 30 درصد از ارزش افزوده سهم شهرداری به نوسازی و تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی از دیگر مواردی است که شرکت شهرک های صنعتی را در تنگنا قرار می دهد.
 

نیرومند اسکویی گفت:‌ با وجود کلیه مشکلات و محدودیت های اعتباری شرکت شهرک های صنعتی سعی در صرفه جویی هزینه ها داشته و خوشبختانه توانستیم در شش ماه اول امسال با صرف 84 درصد از هزینه ها به شهرک سازی عزم خود را برای توسعه و تکمیل زیرساخت ها نمایان کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.