به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی صحرانورد روز سه شنبه در جمع بسجیان و پاسداران مراغه افزود: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی در کنار هم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار آن مجاهدت می کنند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان نیروهای مکتبی و متعهد در کنار مردم با هماهنگی کامل و متحد پشتیبان ولایت فقیه هستند.
وی با اشاره به توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اضافه کرد: موقعیت ممتازی که نظام اسلامی در منطقه و دنیا دارد در سایه ایثار و فداکاری های نیروهای مسلح به وجود آمده است.
وی بصیرت را مهم‌ ترین عامل موفقیت حق در برابر باطل در جنگ های نرم و سخت بیان کرد و گفت: وجود بصیرت و ولایتمداری لازمه رفع مشکلات پیش روی جامعه به ویژه در برابر هجمه های فرهنگی غرب است.
وی بصیرت مداری و ایستادگی در برابر ظالمان را مهم ترین شاخصه نیروهای مسلح نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: وجود روحیه جهادی در نیروهای مسلح و نظامی، زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران اسلامی در شرایط بسیار حساسی در دنیا و منطقه قرار دارد، ما نیروهای مسلح باید راه شهدا را مانند خود آنان با بصیرت و ولایتمداری ادامه دهیم.
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 433 مهندسی شمالغرب نزاجا افزود: اگر با بصیرت پشتیبان ولایت فقیه باشیم، همواره در عرصه جنگ سخت و نرم پیروز میدان خواهیم بود.
حجت الاسلام صحرا نورد اضافه کرد: در شرایط کنونی که در معرض تهدید و تحریم های اقتصادی و جنگ نرم دشمن قرار داریم، فقط با پیروی از ولایت فقیه از این بحران ها نجات خواهیم یافت.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی ** انتشار: رستگار
7487/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.