به گزارش ایرنا، پریچهر سلطانی شامگاه یکشنبه در بازدید از مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز افزود: زنان سرمایه دار موفقی در سطح کشور وجود دارد که باید این افراد را به سرمایه گذاری در کسب و کارهای مختلف تشویق کرد.
وی با اشاره به ضرورت شناسایی بانوان کارآفرین در سراسر کشور، اظهار کرد:‌ با توجه به هدف گذاری مشارکت 30 درصدی زنان در مدیریت کشور تا سال 1400 لازم است تا از ظرفیت ها و تجارب بانوان به صورت جدی استفاده شود.
مشاور بانوان کارآفرین مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران یادآوری کرد: جامعه بانوان کارآفرین و دانش آموخته آماده ورود به عرصه کارآفرینی، نیاز جدی به مشاوره کسب و کار دارند.
سلطانی ادامه داد: این مشاوره باید از آغاز کار شروع شود و تا رسیدن به موفقیت ادامه یابد و به نوعی مصداق '‌دستم بگرفت و پا به پا برد' باشد.
در این آئین مشاور بانوان کارآفرین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از بخش های مختلف شهرک شهید سلیمی تبریز بازدید و در جریان امور قرار گرفت.
آذربایجان شرقی دارای 54 شهرک و ناحیه صنعتی است.
شهرک شهید سلیمی در کیلومتر 35 جاده تبریز - آذرشهر واقع شده و شرکت های بزرگی مانند صنایع غذایی شیرین عسل و مهر اصل در آن فعالیت می کند.
مرحله نخست این شهرک 585 هکتار عرصه دارد که 435 هکتار آن قابل واگذاری است که یک هزار و 49 قرارداد واگذاری زمین در این شهرک منعقد شده و 638 واحد در آن فعالیت می کند.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.