رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش وپرورش استان گفت: خانواده های دانش آموزان از سرویس های فاقد مجوز استفاده نکنند .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ‌اصغرشفائیه اظهارکرد: ارتباط و تعامل بین مدرسه و اولیای دانش آموزان بسیاری از مشکلات در فرآیند تعلیم وتربیت را مرتفع ساخته و حضور پررنگ اولیاء درمدراس انجام برنامه‌های مدرسه را تضمین می‌کند .
 
وی با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان اظهارکرد: برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان در سال تحصیلی جاری با شعار " انجمن اولیا و مربیان کارآمد، مدرسه سرآمد" با هدف تقویت تعامل بین خانواده ها برگزار می شود .
 
رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش وپرورش استان  درخصوص موضوع سرویس های مدارس اظهار کرد: کارگروه ماده 18 در استان از نماینده اولیاء، نماینده شهرداری، نماینده استانداری و آموزش وپرورش تشکیل شده و پیشنهادهایی را برای جذب خودروهای دارای مجوز، جهت سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان به مدارس ارائه می دهند تا خدمات بهتری در جهت آرامش خاطر خانواده ها و امنیت دانش آموزان  به مدارس معرفی شود .
 
وی ادامه داد: نقش آموزش وپرروش در موضوع سرویس مدارس، جنبه نظارتی دارد و نرخ سرویس ها توسط شورای کلانشهرتبریز تصویب و اعلام می شود و مدیر مدرسه موظف است سرویس دانش آموزان را از بین خودروهای دارای مجوز که توسط شهرداری ها معرفی شده است،  انتخاب کند .
 
شفائیه با تاکید بر اینکه والدین از سرویس های دارای برچسب که مدرسه تعیین نموده برای ایاب و ذهاب فرزندانشان استفاده کنند، افزود: والدین از بکار گیری سرویس های آزاد خودداری کنند، در غیراین صورت مدرسه هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.