عبدالله تقی پور، روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: این مسابقه ها با عنوان تبریز 2018 با رویکرد جوانمردی در ورزش به منظور معرفی نفرات برتر به اردوی تیم ملی برگزار می شود.
وی اعلام کرد: 18 تیم مردان و زنان از استان های تهران، قم، کرمانشاه، گلستان، سمنان، همدان، فارس، کرمان و گیلان و 4 تیم از آذربایجان شرقی در این مسابقه ها شرکت دارند.
رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی با بیان اینکه این مسابقه ها در مجموعه پارک جنگلی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می شود، یادآوری کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقه ها در بخش زنان و مردان به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقه های آسیایی که در آبان در چین برگزار می شود، دعوت می شوند.
تقی پور، با اشاره به قابلیت های آذربایجان شرقی و تبریز در ورزش گلف ادامه داد: در این مسابقه ها ناظران فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران و فداسیون آسیایی نیز حضور دارند تا با ارزیابی کیفیت مسابقه ها مجوز میزبانی تبریز برای برگزاری مسابقه های قهرمانی آسیایی 2018 وودبال را صادر کنند.
وی با بیان اینکه در این مسابقه ها 90 ورزشکار مرد و زن شرکت دارند، گفت: مسابقه های وودبال قهرمانی مردان فردا( یکشنبه) پس از آئین افتتاحیه آغاز می شود و دوشنبه نیز مسابقه های زنان برگزار می شود.
مراسم افتتاحیه مسابقه های وودبال قهرمانی کشور روز یکشنبه ساعت 8 صبح در پارک جنگلی یادرگار امام (ره) آغاز و آئین اختتامیه روز سه شنبه 18 مهر در تالار اندیشه مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی برگزار می شود.
وودبال از رشته های ورزشی است که در دهه های اخیر در جنوب شرق آسیا و کشور تایوان شکل گرفته است.
این ورزش ترکیبی از گلف و چوگان است که تمام ابزار و وسایل آن از چوب تهیه شده و به علت سادگی قوانین و بازی آن، از قابلیت دسترسی بالایی برای همه افراد جامعه برخوردار است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
3071/8023/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.