حکمتعلی مظفری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه دستگاه قضائی با سعه صدر و حساسیت کامل پرونده فوق را تحت بررسی دارد، افزود: تلاش می شود حکم نهائی عنقریب صادر و پرونده مربوطه مختومه شود.
وی، ایجاد ابهام از سوی متهم در پرونده فوق را دلیل طولانی شدن صدور حکم پزشک تبریزی بیان و اظهار کرد: دادگاه به لحاظ قانونی و طی مراحل بررسی موظف است نسبت به رفع ابهامات وارد عمل شود که چنین نیز شده است.
حجت الاسلام مظفری گفت: با وجود اینکه ابهامات ایجاد شده قابل اتکاء نیست، اما دادگاه باید نسبت به رفع ابهامات اقدام و پس از حصول نتیجه، حکم قطعی را صادر کند.
به گزارش ایرنا، ١٧ مهر ماه سال گذشته خبری مبنی بر مسمومیت پنج عضو خانواده یک پزشک تبریزی شامل همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگ منتشر شد که در نهایت همسر و مادربزرگ همسر پزشک فوت کردند.
تحقیقات برای یافتن علت این حادثه با پیگیری های شبانه روزی دادستانی تبریز و بازپرس پرونده ادامه داشت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه ای به خود گرفت و پزشکی قانونی اعلام کرد علت فوت مسمومیت با سم فسفین بوده است.
متهم این پرونده پزشک عمومی است که در سال های اخیر فارغ التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد و عمده فعالیت وی نیز در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.