سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فیروز کریمی با سه نفر دستیار به تبریز آمده است.
 
حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص حضور فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم گسترش فولاد اظهار کرد: آقای کریمی از سوی مدیرعامل باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی و انتخاب شده و این مربی، سه نفر را به عنوان کادر فنی همراه با خود به تبریز آورده است و دو جلسه نیز با تیم تمرین کرده‌اند.
 
وی افزود: آقای کریمی به اعضای کادر فنی قبلی اعلام کرده که فعلاً نباشند و البته مربیان تیم نیز منتظر تعیین تکلیف خود هستند.
 
آذرنیا خاطرنشان کرد: فرشاد فلاحت‌زاده به عنوان دستیار، رضا ساعی به عنوان مربی دروازه‌بانان و دکتر نادری نیز به عنوان مربی بدنساز، همراه با فیروز کریمی به تبریز آمده‌اند.
 
سرپرست گسترش فولاد در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر جدایی‌اش از این تیم گفت: همه این حرف‌ها شایعه است و من فعلاً به عنوان سرپرست تیم در این باشگاه فعالیت می‌کنم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.