تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، در دقیقه 96 بازی مقابل آلومینیوم اراک، از حریف خود شکست خورد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک، تیم فوتبال ماشین‌سازی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، میزبان آلومینیوم اراک بود.
 
در دیدار بین دو تیم که از ساعت 16 آغاز شد، ابتدا حامد پاکدل در دقیقه 10 موفق شد گل ماشین‌سازان را وارد دروازه حریف کند و نیمه نخست بازی با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.
 
اما در نیمه دوم و در دقیقه 64، حسین احمدلو از روی نقطه پنالتی، گل تساوی تیمش را وارد دروازه ماشین‌سازی کرد و در حالی که دیدار بین دو تیم با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، میلاد احمدی در دقیقه 96 توانست برای دومین بار دروازه تیم میزبان را باز کند و این بازی با شکست دو بر یک شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.
 
ماشین‌سازی با این باخت، پنج امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.
 
اما شهرداری تبریز نیز این هفته میهمان مس رفسنجان بود و نتوانست مقابل حریفش کاری از پیش ببرد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
تیم شهرداری با این یک امتیاز، پنج امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار گرفت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.