سیدمرتضی نیرومنداسکویی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده در نیمه اول سال جاری در هیات داوری و حل اختلاف مطرح و نسبت به تعیین تکلیف آن ها تصمیم گیری شد.
وی مساحت زمین های تعیین تکلیف شده در رسیدگی به این پرونده ها را 50.7 هکتار اعلام و اظهار کرد: پس از بررسی های به عمل آمده توسط هیات داوری، برای تعدادی از قراردادهای راکد مهلت داده شد تا نسبت به ایجاد واحد صنعتی در زمین در اختیار اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در جلسات هیات داوری رای به فسخ قطعی تعدادی از قراردادها داده شد که با این اقدام بخشی از اراضی شهرک های صنعتی آزادسازی شد.
نیرومند اسکویی با بیان اینکه در سال جاری تعیین تکلیف اراضی شهرک های صنعتی تقاضا محور استان جزو اولویت های کاری این مدیریت است، ادامه داد: سیاست سازمان ایجاد واحدهای تولیدی در زمین های راکد شهرک های صنعتی است و در این راستا از تمامی ظرفیت ها برای این کار و ایجاد اشتغال استفاده می شود.
وی گفت: در این راستا حمایت های لازم از سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام می شود، ولی در مواردی که امکان سرمایه گذاری برای طرف مقابل وجود نداشته باشد طبق قانون عمل می شود.
آذربایجان شرقی در مجموع دارای 54 شهرک و ناحیه صنعتی می باشد که یکهزار و 829 واحد صنعتی در آن ها فعال است.
بیش از 50 هزار نفر در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اشتغال دارند.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.