فرماندار شهرستان مرند گفت: شهرستان مرند، رتبه اول استانی جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیار راستگو در آیین بهره برداری از مدرسه خیرساز امام رضا(ع) و مدرسه اعظم شهرستان مرند با قدردانی از خیرمدرسه ساز، حاجیه خانم ملاعیسی در احداث مدرسه امام رضا(ع) و مدرسه اعظم شهرستان مرند گفت: این مجموعه آموزشی 12 کلاسه در آستانه سالتحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، تقدیم مردم شهرستان مرند می شود.

 وی افزود: 28 شهریور روز بسیار خوبی برای مردم مرند شد و فرزندان این منطقه هیچ گاه این روز بسیار خوب را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه هزینه احداث این مدرسه به مبلغ سه میلیارد تومان توسط خانم ملاعیسی پرداخت شده است اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان نیز 500 میلیون تومان برای تجهیز این مدرسه هزینه کرده است.

 بر اساس گفته راستگو، خیرین شهرستان مرند، پیشتاز در امور خیر و بخصوص مدرسه سازی هستند و بر این اساس این شهرستان توانسته رتبه اول جذب مشارکت های خیرین در استان را به خود اختصاص داده است.

 وی از افتتاح سه مدرسه خیرساز دیگر در مرند تا پایان سالجاری خبر داد و عنوان کرد: تا پایان سال 97 نیز بیش از 10 مورد مدرسه خیرساز در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.