سرهنگ پاسدار محمد رضا هنرور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باید از هر فرصتی برای تبیین این رشادت ها استفاده کنیم و با قراردادن نماد و نشانه های رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در معرض دید همگانی، مردم را با تامین کنندگان امنیت و آسایش در کشور بیشتر آشنا کنیم.
وی به شرایط سخت و تهاجم نرم و مهلک فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: شجره طیبه بسیج و فعالیت‌ های فرهنگی نظامی آن، خط مقدم مبارزه با مکر و خدعه دشمنان انقلاب است.
وی به برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم رژه 31 شهریور، پیاده ‌روی بزرگ همگانی، میعاد صالحین در قالب حلقه ‌های صالحین، تشکیل جلسه ستاد امر به ‌معروف و غبارروبی مزار مطهر شهدا از جمله این برنامه هاست.
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر، برگزاری یادواره‌ های شهدای بسیج در سطح محلات و رده‌ های مقاومت را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌ آثار شهدا و برگزاری شب خاطره و روایتگری دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از دیگر برنامه‌ های فرهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
سرهنگ هنرور به برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با محوریت نام شهدا اشاره کرد و افزود: اجرای اینگونه برنامه‌ ها که با روحیات نوجوانان و جوانان نسل چهارم انقلاب همسویی دارد، باعث نهادینه شدن ارزش‌ ها و باورهای ناب انقلاب اسلامی در وجود مخاطبان می ‌شود.
شهرستان عجب شیر با 738 کیلومتر مربع وسعت دارای یک شهر، 2 بخش قلعه چای و مرکزی و چهار دهستان بوده و در 90 کیلومتری تبریز و 80 کیلومتری کرانه جنوب شرقی دریاچه ارومیه واقع شده که از شرق به مراغه، از شمال شرق به اسکو، از جنوب به بناب، از شمال به آذرشهر و از غرب به دریاچه ارومیه محدود می شود.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.