به گزارش ایرنا، سرهنگ امیر شاه محمد پور روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه اردوهای طرح هجرت 3 شهرستان هشترود، اردوهای جهادی را بهترین بستر برای آماده سازی نوجوانان و جوانان برای مسئولیت پذیری در آینده عنوان کرد و افزود: دانش آموزان در خصوص تولید قدرت برای حمایت از نظام اسلامی، بای سطح عملی خود را ارتقا دهند و روحیه جهادی خود را تقویت کنند.
وی گفت: استکبار هر روز در حال برنامه ریزی برای براندازی نظام است اما غافل از اینکه نظام انقلاب اسلامی مستحکم تر از آن است که آفکر می کنند.
جاشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود اصلی ترین و مهمترین شرط امنیت در کشور را تولید قدرت بازدارندگی عنوان کرد و گفت: در تولید قدرت باید قدرت علمی، سیاسی و فرهنگی را نیز افزایش دهیم.
وی به اقدامات صورت گرفته در طرح هجرت 3 اشاره کرد و افزود: رنگ‌ آمیزی مدارس، ایزوگام پشت بام ‌ها، تعمیرات لوله کشی و سیم کشی، چیدمان کتابخانه ‌ها و خط‌ کشی معابر و زمین ‌های ورزشی از جمله اقدامات دانش آموزان در مدارش در قالب این طرح بود.
سرهنگ شاه محمدپور گفت: در جریان برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 در این شهرستان هزار و 800 نفر روز کار انجام شد.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7486/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.