سید علاالدین نقیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های دادستان و حمایت خیران، چهار زندانی جرائم غیرعمد شامل سه زندانی مرد و یک زندانی زن با پرداخت بدهی های مالی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
وی ادامه داد: برای آزادی این محکومان مالی، 177 میلیون ریال از سوی خیران این شهرستان کمک مالی شد.
وی با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری و سوگواری حسینی اضافه کرد: عزاداران و هیات های حسینی می توانند بخشی از نذورات خود را برای آزادی محکومان مالی که به خاطر بدهی های اندک در زندان به سر می برند به این انجمن اعطا کنند.
نقیبی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های نقدی مردم برای آزادی زندانیان خبرداد و گفت: شماره کارت های بانکی این انجمن به شماره 6037991899910743 نزد بانک ملی و شماره کارت بانکی 6274121940030935 نزد بانک اقتصاد نوین آماده دریافت کمک های مردمی و خیران در این زمینه است.
با کمک خیران و تلاش های انجمن حمایت از زندانیان مراغه و در قالب طرح ها و برنامه های مختلف خیرخواهانه، از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی 32 زندانی مالی غیرعمد فراهم شده است.
بیش از 400 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می برند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مند هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.