به گزارش ایرنا، امین امینیان شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین افزود: در دنیای کنونی نیروی انسانی و فکر و اندیشه بشری عامل توسعه تلقی می شود و مشارکت مردم در حوزه های مختلف جامعه و اتحاد و انسجام اجتماعی به عنوان سرمایه اجتماعی و سه مولفه اصلی در توسعه است.
وی با بیان اینکه توسعه جامعه با حرکت در یک مسیر مطابق خواست عموم مردم محقق می شود، یادآوری کرد: باید تلاش کنیم با بهره گیری از سرمایه اجتماعی در جهت توسعه این شهرستان گام برداریم.
امینیان با تمجید از حسن همکاری و تعامل مدیر سابق این مرکز با دستگاه های اداری و اجرایی ادامه داد: استفاده از توان و اراده مردمی و تعامل و همکاری با دستگاه ها موجب توسعه شهرستان می شود.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس نیز در این مراسم لازمه توسعه منطقه خداآفرین را تغییر در نگرش ها و حرکت در مسیر توسعه با برنامه ریزی درست عنوان کرد.
محسن عرب باغی افزود: اتحاد، انسجام در عملکرد مسئولان، پرهیز از نگاه منفعت طلبانه و ایجاد امنیت خاطر جهت جذب سرمایه گذاران خارجی از جمله عوامل توسعه منطقه است.
وی فلسفه ایجاد منطقه آزاد را توسعه و آبادانی نقاط مرزی عنوان و اظهار کرد: با حفظ فرهنگ بومی، همکاری مردم و تعامل و رفاقت میان مسئولان توسعه خداآفرین محقق می شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین محمدرضا نیافر به عنوان مدیر جدید منطقه آزاد مرکز خداآفرین منصوب و از زحمات سه ساله جعفر ملکی مدیر سابق این مرکز با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.
نیافر دانش آموخته رشته حقوق و متولد استان اردبیل است. وی پیش از این در مسئولیت کنسولگری ایران در سفارت آفریقای جنوبی خدمت می کرد.
خبرنگار: الهام جوادزاده ** انتشار دهنده:رستگار
7468/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.