به گزارش ایرنا، در این مراسم که امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان لشکری و کشوری و قضایی، اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فعالان سیاسی و فرهنگی حضور داشتند، از خدمات 42 ماهه زاهد محمودی قدردانی و فرماندار جدید معرفی شد.
گرشاسبی مسئولیت فرمانداری خداآفرین، بخشدار قشلاق دشت و جعفرآباد بیله سوار در اردبیل، کارشناس سیاسی – اجتماعی استانداری اردبیل را در نیز در کارنامه خود دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این آیین، انقلابی بودن و مدیریت جهادی مدیران را از شاخصه های دولتمردان در دولت تدبیر و امید و رمز موفقیت آنان بیان کرد.
سعید شبستری خیابانی اظهار کرد: به رغم کمبود امکانات و اعتبارات دولتی، امروز شاهد پیشرفت در بسیاری از زمینه ها هستیم و این به برکت عقلانیت و تدبیر و تلاش برای امید افزایی دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید نشان داد که بدون توجه به گرایش ها و با حفظ وحدت و تعامل و همدلی می توان بر مشکلات غلبه کرد و رضایت مندی مردم از عملکرد دولت و کارهای انجام شده در انتخابات اخیر نشان داده شد.
شبستری خیابانی اضافه کرد: نگاه جناحی به امور کارساز نبوده و باید با نگاه ملی و فرابخشی به مسایل و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام قدم برداشت.
وی با بیان اینکه باید بخش عظیمی از اقتصاد به مردم واگذار شود، افزود: تلاش برای افزایش جذب سرمایه گذاری با هدف تولید و اشتغال باید دغدغه مسوولان باشد.
وی خطاب به مدیران گفت: هر مدیری حوصله کار و کوشش را در خود احساس نکرده و یا توان انجام امور را ندارد بدون تعارف باید خود را کنار بکشد و این امر باید سرلوحه مدیریت عالی شهرستان باشد.
شبستری با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، خاطر نشان کرد: می توان با برنامه ریزی و تدبیر در پیشرفت منطقه و شهرستان و به خصوص توجه جدی به بخش گردشگری، در رونق کسب و کار و به تناسب آن تولید و اشتغال در این شهرستان قدم های مفیدی برداشت.
به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان جلفا نیز در این مراسم با برشمردن خصوصیت های دولتمردان در حکومت اسلامی، بر حفظ وحدت و همدلی در میان مسوولان تاکید کرد.
حجت الاسلام علی انتظاری با تقدیر از خدمات شایسته فرماندار قبلی، تلاش برای توسعه و آبادانی شهرستان و تولید و اشتغال را به فرماندار جدید توصیه کرد.
نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی هم، التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، احترام به تمامیت ارضی کشور و ولایت پذیری را رمز موفقیت دولتمردان بیان کرد.
محمد حسن نژاد اظهار کرد: خوشبختانه کارهای مهم و بزرگی در سطح شهرستان به خصوص نقاط مرزی و دور افتاده شهرستان در سایه همدلی و وحدت و توجه ویژه دولت یازدهم صورت گرفته که جای بسی امیدواری است.
وی از منطقه آزاد ارس به عنوان موهبت الهی برای توسعه شهرستان و استان یاد کرد و با تاکید بر نگاه ویژه به مناطق آزاد در برنامه ششم توسعه، ابراز امیدواری کرد این منطقه بتواند در جهت منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال و مهمتر از همه تولید و اشتغال قدم بردارد.
فرماندار جدید شهرستان جلفا در سخنان کوتاهی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و آحاد مردم در کنار بهره مندی از ساختارهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان برای توسعه و پیشبرد اهداف، اظهار کرد: خوشبختانه مسیر پیشرفت شهرستان هموار شده و با تلاش مضاعف شاهد تحول شگرفی در شهرستان خواهیم بود.
داود گرشاسبی افزود: باید تلاش کرد با نگاه رشدی به توسعه با رویکرد توسعه همسوی تمامی ساختارها و توجه به شهروند محوری با حفظ عقلانیت و هم افزایی در توسعه شهرستان حرکت کنیم.
جلفا یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی با 60 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری تبریز مرکز این استان واقع است.
این شهرستان از دو بخش مرکزی و سیه رود و 54 روستا و سه شهر جلفا، هادیشهر و سیه رود تشکیل شده است.
خبرنگار: مقصود هوشمند** تنظیم: مرتضائی ** انتشار: رستگار
7222/3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.