معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدف دشمن در داخل کشور این است که به عنوان مثال به دلیل اختلاف نگرش‌های سیاسی، یکدیگر را به چشم دشمن ببینیم و از دشمن اصلی غافل باشیم. ما مسئولان باید بدانیم که اگر امروز در کمال امنیت و آرامش بر صندلی های مسئولیت، تکیه زده ایم، ثمره خون هزاران شهید گلکون کفن است و به همین دلیل باید با وحدت و همدلی برای اعتلای میهنمان بکوشیم.

  به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان بستان آباد تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف را بعد از انتخابات، امری طبیعی دانست و گفت: بر اساس ارزیابی ها و بررسی های کارشناسی در استانداری و دستگاه های مربوطه؛ تغییراتی را در سطح فرمانداری‌ها و برخی دستگاه‌های اجرایی استان شاهد خواهیم بود.

وی خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه و اولویت تمامی مدیران استان دانست و افزود: محور و نهایت، خدمت به مردم است و باید با وحدت و همدلی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحت سایه پرچم ایشان، خدمت به مردم را به عنوان اولویت اصلی خود انتخاب کرده و در این مسیر پیش رویم.

  وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی و مردمی که در تمامی برهه های حساس، پشتیبان و حامی اصلی نظام و انقلاب بوده اند، لایق بهترین خدمات هستند. این مردم در سال های گذشته عزیزان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده اند و امروز نیز صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران اسلامی، جوانان و عزیزان خود را تقدیم اسلام و آرمان‌های مقدس آن می‌کنند.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، متوسط مشارکت مردم در انتخابات اخیر را 70 درصد اعلام کرد و ادامه داد: در حدود 65 درصد از مردم استان نیز برای بار دوم؛ دکتر روحانی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزیدند و با حضور باشکوه و پرشور خود در پای صندوق های رای نشان دادند که همچنان مدافع انقلاب هستند.
 شبستری گفت: رییس جمهوری که با رای اکثریت مردم انتخاب می شود، پس از اتمام دوران رقابت‌های انتخاباتی، رییس جمهور تمامی مردم ایران وحتی مردمی که به دکتر روحانی رای نداده اند، است.

  وی با اشاره به وضعیت نامناسب شاخص‌های امنیتی در اکثر کشورهای همسایه ایران اسلامی و ایجاد گروهک‌های تکفیری همچون داعش از سوی استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه گفت: چنین نیست که به عنوان مثال، استکبار جهانی با ریاست جمهوری فلان کاندیدا در ایران موافق و یا مخالف باشد، بلکه هدف آن‌ها، تخریب و نابودی کامل نظام و انقلاب اسلامی است.

وی در همین راستا تصریح کرد: هدف دشمن در داخل کشور این است که به عنوان مثال به دلیل اختلاف نگرش‌های سیاسی، یکدیگر را به چشم دشمن ببینیم و از دشمن اصلی غافل باشیم. ما مسئولان باید بدانیم که اگر امروز در کمال امنیت و آرامش بر صندلی های مسئولیت، تکیه زده ایم، ثمره خون هزاران شهید گلکون کفن است و به همین دلیل باید با وحدت و همدلی برای اعتلای میهنمان بکوشیم.

  وی، مشکل اقتصادی را مهم ترین مشکل فعلی کشور دانست و ادامه داد: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری امسال به عنوان" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" باید تمامی مدیران دست به دست هم داده و با استفاده بیش از پیش از توان بخش خصوصی، برای افزایش اشتغال در جامعه و رفع کامل بیکاری بکوشند.

  معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خطاب به تمامی مسئولان استان دستور داد که باید از سرمایه گذاری در شهرستان های استان حمایت کرده و آن ها را از استان فراری ندهند.

شبستری با اشاره به وجود دو شهرک صنعتی در شهرستان بستان آباد و همچنین با اشاره به مهم ترین ظرفیت‌های حوزه تولید و صنعت آن اظهار کرد: این شهرستان، قطب داروسازی استان به شمار می رود و باید دست به دست دهیم و از ظرفیت های این شهرستان در حوزه های مختلف بیش از پیش استفاده کنیم.

  وی با بیان اینکه فرمانداران و مدیران متخصص و کاربلد برای شهرستان های استان انتخاب می کنیم ابراز کرد: نمی توانیم مدیریت را به افرادی بدهیم که چیزی نمی دانند. به حد کافی از برخی اهداف خود، عقب مانده ایم. قبول پست در این شرایط، ایثار و از خودگذشتگی است و مدیرانی که انتخاب می شوند باید همچون ایام جنگ تحمیلی، روحیه مدیریت جهادی داشته باشند و مشکلات تمامی مردم و مراجعه کنندگان به ادارات را رفع کنند نه اینکه یک گره دیگر بر مشکلات آنان بیفزایند.

وی همچنین گفت: مبارزه با فساد در تمامی سطوح، مهم ترین خواسته مردم از مسئولان است و باید در هر سطحی با فساد برخورد کرد و اجازه ندهیم مسائلی نظیر مسائل فساد مربوط به شوراهای شهر بار دیگر در استان مطرح شده و اعتماد مردم را خدشه دار کند. اصلی ترین هدف و رویکرد ما نیز در این خصوص، پیشگیری است نه مچ گیری.

  شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به توسعه احزاب و گروه های سیاسی قانونی و شناسنامه دار باور داریم عنوان کرد: افرادی که در مسیر توسعه سیاسی فعالیت می کنند باید دارای هویت و با مجوز باشند و نباید به عنوان مثال با ایجاد گروه ها و کانال های تلگرامی سعی در بیان مطالبات خود داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم استفاده از توان بانوان توانمند در رده های مختلف مدیریتی در شهرستان ها و توجه به سهم 30 درصدی آنان بر اساس تصمیم مسئولان امر تاکید کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.