بیت‌الله عبدالهی روز سه شنبه در جمع اهالی روستای اورنگ شهرستان اهر بدون اشاره به اینکه این تسهیلات صرف چه اموری در روستاها خواهد شد اظهار کرد: قانون پرداخت تسهیلات به روستائیان بهترین قانونی است که تاکنون تصویب شده و پرداخت تسهیلات مذکور به زودی به بانک‌ها ابلاغ می شود.
وی افزود: یکی از مسائل مورد پیگیری جذب سرمایه‌گذاران به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار است و اگر امروز نتوانیم برای آنها کاری کنیم از جوانان شرمنده خواهیم شد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در زمینه منابع مالی و عمرانی با مشکلاتی مواجه است، گفت: در گذشته حدود 40 درصد بودجه به بخش عمران اختصاص می یافت ولی امروز به لحاظ افزایش عائله دولت بیشترین درآمد صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: درخواست ما از رئیس جمهوری تعویق سه ساله و بخشودگی جریمه دیرکرد وام های مردم زلزله زده شهرستان های اهر و هریس است و به اعتقاد من مردم ارسباران از بابت وام زلزله مورد ظلم قرار گرفته اند.
عبدالهی با اشاره به حرکت کند اجرای طرح هادی روستای اورنگ، اظهار کرد: به طور قطع پیگیر تسریع در اجرای طرح هادی این روستا خواهم بود.
روستای اورنگ یکی از روستاهای شهرستان اهر است که رهبر معظم انقلاب در جریان زلزله سال 1391 منطقه ارسباران از آن بازدید کردند، با گذشت پنج سال از زلزله و با وجود بازسازی واحدهای مسکونی هنوز اهالی روستا با مشکلاتی گریبانگیر هستند.
خبرنگار:رضا بالاگر ** انتشار: رستگار
6132/7225/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.