مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در سال جدید تلاش برای کاهش خاموشی‌ است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل کاظمی اظهار کرد: بیش از 90 شاخص برای توسعه خدمات از طرف مجمع تعیین شده و هدف گذاری برای بهبود این شاخص‌ها به صورت عملیاتی انجام شده است. متوسط زمان واگذاری و نصب انشعاب تا پایان سال گذشته، 22 روز بود که هم اکنون به 9 روز تقلیل یافته است و ما در مجموعه شرکت توزیع برق تبریز قصد داریم تا پایان سال جاری این زمان را به چهار روز کاهش دهیم. 
وی افزود: متوسط زمان انجام پروژه‌های سرمایه‌ای در سطح شرکت 171 روز است و هدف این است که این مدت، تا پایان سال به 60 روز تقلیل یابد. 
وی تاکید کرد: در سال 95 میزان خاموشی به ازای هر مشترک 1.81 دقیقه بوده است که هدف گذاری برای پایان سال 96، تقلیل این این میزان به 1.39 دقیقه  است. همچنین  یکی دیگر از اهداف مهم شرکت، توسعه خدمات الکترونیک  و انجام کلیه خدمات حضوری از طریق درگاه الکترونیک است. 
کاظمی در ادامه افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا  ملت از فعالیت‌های دولت آگاهی پیدا کنند، در همین راستا 39.5 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام از سال 95 و 60 میلیارد تومان پروژه جدید در دستور کار شرکت قرار گرفت که تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید. 
وی گفت: پروژه احداث ساختمان ستادی شرکت نیز برای بهبود فضای اداری و در راستای بهبود خدمات و ایجاد امیدو نشاط عمومی در برنامه اجرا قرار گرفت تا مشکل پراکندگی واحدهای ستادی و ساختمان استیجاری مرتفع شوند. 
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به پایش وضعیت روشنایی شهر تبریز خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا 15 کیلومتر از روشنایی معابر شهر اصلاح شده و 520 دستگاه چراغ LED در سطح شهر نصب شوند. 
گفتنی است تعداد پروژه‌های انجام یافته  این شرکت بیش از 1100 مورد است که 101 پروژه شاخص با اعتبار نزدیک به 280 میلیارد ریال در مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکزی افتتاح شد. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.