مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از مهار آتش سوزی کارگاه تولیدی صنایع چوبی در جاده تبریز - تهران بالاتر از سه راهی اهر خبر داد و گفت: عملیات اطفاء حریق شش ساعت به طول انجامید.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آتش پاد داود طالب نژاد با بیان این مطلب ادامه داد: صبح امروز (جمعه) طی گزارش مسولان کارگاه به سازمان آتش نشانی تبریز و اعلام وقوع آتش سوزی در کارگاه تولیدی صنایع چوبی، ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله گروه‌های حریق  ایستگاه‌های شماره 9،5، 7 و چندین گروه پشتیبان را جهت اطفاء حریق عازم محل حادثه کرد.
وی تصریح کرد: پس از اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه‌های یاد شده در محل حاضر و شاهد زبانه کشیدن آتش از کارگاه تولیدی شدند و آتش نشانان با تلاش و کوشش‌های قابل ذکر آتش سوزی را به سرعت مهار و از گسترش حریق پیشگیری کردند.
وی با اشاره به وجود شعله‌های مهیب و حرارت زیاد حاصل از حریق در آتش سوزی کارگاه، افزود: با توجه به وجود شعله‌های مهیب حریق و حرارت حاصل از آن، دو کارگاه مجاور محل آتش سوزی نیز از جمله یک کارگاه تولیدی گلوکز و یک کارگاه تولید تجهیزات آزمایشگاهی دچار خسارات حاصل از حریق شده بودند که با تلاش چشمگیر آتش نشان تبریز، آتش سوزی مهار و از ایجاد خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آمد.
طالب نژاد درباره میزان خسارات مالی و جانی وارده، گفت: در اثر این آتش سوزی تقریباً تمام کارگاه تولیدی طعمه حریق و خسارات کلی شده بود و دو کارگاه مجاور نیز خسارات‌ تقریباً جزئی دیده بودند.
وی در پایان از شهروندان درخواست کرد، جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار حتماً رعایت اصول ایمنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.