به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در این آیین کارخانه کارا چسب کولاک مراغه با حضور جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی افتتاح و به بهره برداری رسید.
این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در سال 95 ایجاد و به بهره برداری رسیده است.
کارخانه تولید چسب کارا در زمینه تولید انواع چسب و برچسب های صنعتی برای کارخانه های تولید مواد غذایی و خوراکی فعالیت کرده و زمینه اشتغال برای 20 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این شهرستان فراهم کرده است.
همچنین در آیینی طرح احداث خط کمکی و تقلیل فشار گاز (BTS 100) خداجوی مراغه با حضور محمدصادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
این طرح به منظور تقویت شبکه گازرسانی بخش سراجوی مراغه از خط صادرات گاز ایران به ترکیه ایجاد شده و مشکل قطعی گاز در فصل زمستان را برای 50 روستای این بخش مرتفع می کند.
این خط انتقال ظرفیت انتقال 10 هزار مترمکعب گاز در ساعت را داشته و برای اجرای آن 12 کیلومتر خطوط انتقال و ایستگاه تقویتی با 37 میلیارد ریال اعتبار ایجاد شده است.
در حاشیه این آیین ها، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی آزادراه مراغه هشترود با مدیران کارگاه های اجرایی این طرح ملی دیدار کرد.
در این دیدار، بر تسریع در اجرای این طرح ملی تاکید و قول مساعد برای آسفالت ریزی چهار کیلومتر پایانی قطعه دوم آزادراه از سوی پیمانکار اجرایی این قطعه داده شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.