بدر شکوهی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در شهرستان بستان آباد، افزود: یکی از این پروژه ها شامل گازرسانی به 9 روستا واقع در بخش مرکزی شهرستان با اعتبار 23 میلیارد ریال است که با بهره برداری از آن روستاهای نوجه ده کوه، هراب، کزبین، سیسان، خاتون آباد، آیقرچمن علیا، نهر، شبلی و آغورآباد از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی، افتتاح پروژه های آسفالت ریزی و لکه گیری و زیرسازی روستاهای آق دره، خاچیک، سیرعلیا وسطی و سفلی،کلقان ،آلمالو به طول 17 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال را از دیگر طرح های مورد بهره برداری در این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار شهرستان بستان آباد بهره برداری از 22 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال در شهرستان بستان آباد را از دیگر طرح های مورد بهره برداری در هفته دولت عنوان کرد و افزود:اصلاح شبکه برق رسانی در شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از دیگر طرح های مورد بهره برداری در این شهرستان بود.
وی افتتاح پروژه های دهیاری های شهرستان شامل جدول گذاری و احداث پل و اجرای دیوار سنگی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از دیگر طرح های شهرستان بستان آباد عنوان کرد.
نماینده دولت در شهرستان بستان آباد بهره برداری از گلخانه ،دو واحد تولیدی نساجی و لیوان یکبار مصرف ،نصب دوربین های مدار بسته در تالاب بین المللی قوریگل ،پارک مسافری،خانه مددجویی،پروژه های بنیاد مسکن را از دیگر طرح های بهره برداری شده در هفته دولت امسال عنوان کرد.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار:علی کبیر** تنظیم: مرتضائی**انتشار: عزیزی راد
7239/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.