مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به درخواست برخی خانواده های کودکان اوتیسمی در خصوص ارتقا و مناسب سازی محیط مرکز اوتیسم رشد، گفت: اداره کل بهزیستی استان تا پایان سال جاری در نظر دارد فضای فعلی مرکز اوتیسم رشد را تغییر داده و ارتقا دهد.

محسن ارشدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مرکز روزانه اوتیسم رشد تبریز از اسفند ماه سال 95 به طور غیر رسمی آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: این مرکز طی هفته دولت در جهت توانبخشی و آموزش کودکان اوتیسم توسط مربیان مجرب و روانشناسان بالینی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

وی در خصوص نارضایتی برخی والدین کودکان اوتیسم از محیط آموزشی این مرکز، افزود: ایجاد فضای بهتر و مناسب برای آموزش و توانمندی کودکان اوتیسم، حق طبیعی خانواده هاست. سازمان بهزیستی تا پایان سال جاری در جهت ارتقای محیط مناسب مرکز اوتیسم رشد تبریز تلاش می کند تا بخشی از نگرانی های خانواده های کودکان اوتیسم را کاهش دهد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: از خانواده های کودکان اوتیسم خواهان همکاری بیشتر با مراکز توانبخشی هستم، چرا که توانبخشی کودکان کار سختی است و دولت تمامی هزینه های توانبخشی کودکان اوتیسمی را در این مراکز پرداخت می کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.