به گزارش ایرنا، فرماندار خدافرین در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: در سومین روز از هفته دولت شاهد بهره برداری از طرح روکش آسفالت 44 کیلومتر از محور ارتباطی نوار مرزی با 80 میلیارد ریال اعتبار هستیم که در مدت یک کسال انجام شده است.
امین امینیان افزود: امروز همچنین طرح های ساماندهی، جدول کشی و احداث دیوار حایل روستای مرزآباد و نیز 9 باب مسکن مدجویی بهره برداری و سومین پار ک مسافر و مجتمع بین راهی شهرستان در روستای عاشقلو کلنگ زنی شد .
وی درجمع مردم روستای مرزآباد گفت: 400 متر مربع جدول کشی به شکل جوی، 400 متر جدول کشی کانیور، 250متر مکعب احداث سنگ فرش و نیز احداث پل برای عبور آب های سطحی و احداث سپتیک جهت جلوگیری از ورود مستقیم آبهای سطحی به رودخانه از جمله طرح هایی است که با اعتیار 1.5 میلیارد ریال امروز شاهد افتتاح شان هستیم.
فرماندار خدافرین با بیان اینکه از بین 79 روستای دارای سکنه بخش منجوان شهرستان بیشترین اعتبارات دولت در روستای مرزآباد هزینه شده است، گفت: این روستا که ورودی شهرستان است با وجود دارا بودن نفاط صعب العبور تا پایان امسال با 240 میلیارد تومانریال اعتبار گازرسانی می شود.
امینیان همچنین از احداث مخزن 400متر مکعبی آب شرب برای این روستا در آینده نزدیک خبر داد و افزود : بزودی 82 روستای این شهرستان از جمله روستای مرزآباد از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.
فرماندار خداآفرین افزود: امسال 6 باب مسکن مددجویی توسط بهزیستی شهرستان با سه میلیارد ریال هزینه ااحداث شده است.
وی همچنین در آیین کلنگ زنی پارک مسافر و مجتمع بین راهی روستای عاشقلو گفت: این پارک مسافر و مجتمع بین راهی سومین پارک مسافر ومجتمع بین راهی است که با یک میلیارد ریال هزینه دهیاری و2 میلیارد ریال اعتبار منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در جهت بهبود معیشت و اشتغال مردم منطقه ایجاد میشود.
وی احداث این پارک و مجتمع بین راهی را بویژه در بخش منجوان به دلیل مجاورت با جنگل های ارسباران موجب تحرک وپویایی شهرستان و رونق گردشگری دانست.
خبرنگار: جوادزاده.ع**انتشار: عزیزی راد
7468/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.