تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ دسته یک، مقابل گل گهر سیرجان و اکسین البرز قرار می‌گیرند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک، روز یکشنبه (پنج شهریور) در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و ماشین‌سازی تبریز در این هفته میهمان گل گهر سیرجان خواهد بود.
 
ماشین‌سازی که هفته پرسروصدایی پشت سر گذاشت و بعد از به وجود آمدن حاشیه‌های زیاد، سرانجام مالک گسترش فولاد، امتیاز این باشگاه را نیز خرید و شامگاه پنجشنبه نیز سعید حاجی‌زاده بخشایش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد، اولین بازی خود را بعد از به وجود آمدن این تغییرات، در سیرجان مقابل گل گهر این شهر برگزار می‌کند.
 
ماشین‌سازان در دو بازی ابتدایی خود، مقابل نفت مسجدسلیمان با سه گل شکست خوردند و با همین نتیجه، بر تیم فجر سپاسی شیراز غلبه کردند تا با سه امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرند.
 
تیم گل گهر سیرجان نیز با یک برد و یک تساوی از دو بازی ابتدایی خود در لیگ دسته یک، با چهار امتیاز در جایگاه ششم هستند.
 
اما تیم شهرداری تبریز در ایستگاه سوم لیگ دسته یک، مقابل اکسین البرز قرار می‌گیرد.
 
شهرداری تبریز در بازی نخست خود با یک گل مغلوب مس کرمان شده و در دومین بازی، با نتیجه چهار بر دو مقابل همنام ماهشهری‌اش مغلوب شده تا بدون امتیاز در رده پانزدهم باشند.
 
اکسین البرز نیز در دو بازی نخست خود، یک تساوی و یک پیروزی در کارنامه دارد و هم اکنون با چهار امتیاز، در رده پنجم جدول است.
 
برنامه کامل بازی‌های این هفته به شرح زیر است:
*یکشنبه (5 شهریور)
 
راه‌آهن   -           مس کرمان         17:30
آلومینیوم اراک     -           نساجی مازندران             17:30
فجر سپاسی      -           مس رفسنجان    17:30
خونه به خونه      -           صبای قم            17:30
ملوان     -           بادران تهران        17:30
شهرداری ماهشهر           -           برق جدید شیراز   18:00
شهرداری تبریز     -           اکسین البرز        18:00
گل گهرسیرجان    -           ماشین‌سازی‌تبریز            19:00
ایران جوان بوشهر             -           نفت‌ م.سلیمان   19:00 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.